PP KŘTINSKÝ LOM 2

23.05.2011 06:00

Proběhlo druhé setkání fotografů v Křtinském lomu.. tentokráte se nás sešlo rovnou 7 a hned ráno v pět hodin jsme začali hledat líhnoucí se vážky a šídélka. Petr Š. nám ukázal vzácné a mě neznámé druhy orchydejí jako např .: prstnatec pleťový. Štestí nám z prvu vůbec nepřálo a kromě toho, že se ne a ne objevit sluníčko, tak jsme nemohli nic najít:) Dopadlo to jako minule :D Tentokráte já jsem já našel dvě nové rosničky :)

Věnovali jsme se fotografování rosniček a já si poprvé vyzkoušel fotografovat rosu a i rostliny, což jsem dříve nikdy nedělal, protože mě doposud nijak nefascinovala, ale asi jsem to nikdy neviděl tak jak dnes. První pokusy nejsou nikterak úchvatné, ale pro mě jsou důležité. Na fotografování rosničky a ostatních věcí jsem se natolik zasekl, že jsme si ani nevšiml že ostatní ( velká část ) zmizela a fotografovali líhnutí šídelka ruměnného. 

Den asi přál novým fotkám a kromě rosničky jsou všechny fotografie pro mě nové, ať už to byla přeslička s rosou, prstnatec nebo líhnutí šídélka. Poštestilo se a po celou dobu líhnutí kolem nás poletovali dva krásní modrásci, kteří mi udělali obrovskou radost, protože jsem je chtěl vyfotit již delší dobu a do dneška se mi to nepodařilo.